Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

2012


No szybkie podsumowanie roku 2012. Została niecała godzina do jego końca. 
A mianowicie rok 2012 to był taki pierwszy i najlepszy rok pod względem fotografii i życia prywatnego. 
Odbyłem mnóstwo sesji, plenerów i wydarzeń miejskich na których pełniłem rolę fotoreportera. 
Co równa się bardzo pożyteczną dużą ilości praktyki, praktyki, praktyki :)
Jedna z ciekawostek..wygrałem konkurs fotograficzny 'Policja w obiektywie' zajmując I miejsce. 
Zdobyłem aparat i mnóstwo fajnych gadżetów na sumę ponad 2 tyś pln. 
Uczestniczyłem w kilku wystawach i przeglądach fotografii. 
Poza fotografią...
W tym roku poznałem mnóstwo świetnych osób przyszłych kolegów i koleżanki..świetni ludzie! 
Rozszerzyłem znajomości z lokalnego grona reporterów lokalnych, polityków i środowisk sportowych jak mini-żużel i żużel.-świetni ludzie! 
Mam w was wszystkich wielkie oparcie i zawsze mogę znaleźć pomoc. 
Zacząłem pomagać w firmie JA <3 WATA, pomagając i ulepszając wizerunek firmy. Na facebooku i w przestrzeni reklamowej. 
Pozdrowienia dla Alfreda, Września i Cyca. :)
Życie w szkole też również się dużo zmieniło. Pomagam tworzyć stronę szkoły po przed wykonywanie i dokumentowanie wydarzeń z życia szkoły.     
Niektórych to wkurza że ja tak wszędzie jestem i robię te zdjęcia, ale mnie to nie obchodzi i będę to dalej praktykował. 
Dziękuje 2012'mu i proszę o jeszcze lepszy choć ma trzynastkę 2013 ! :)


Pseudo abstrakcja, okropna..;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz